پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119743
در برابر ماهواره بعنوان ابزار جنگ نرم دشمن، بايد هوشيار باشيم
تاریخ انتشار : 1393/09/16 11:44:32
نمایش : 1374
کارشناسان ارشد مسايل سياسي در جمع کارکنان، سپاه ناحيه فارسان، با اشاره به اهداف جنگ نرم دشمنان،‌گفت: بايد در برابر ماهواره بعنوان يکي از ابزار جنگ نرم، هوشيار باشيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسنعلي جعفري در اين مراسم، اظهار داشت: جنگ نرم چيزي نيست که مختص امروز باشد بلکه جنگ نرم با تولد بشريت متولد شد و در زمان حضرت آدم عليه السلام با تحريکات شيطان  در طمع به بهشت جاويد و تفرقه و درگيري بين فرزندان آدم بود؛ همچنين در جنگ صفين نيز نمونه ديگر بروز و نمود جنگ نرم بود که مردم فريب حقه هاي عمر و عاص را خوردند و خود را از وجود امامت و ولايت علي بن ابي طالب عليه السلام محروم کردند.

دکتر جعفري، در ادامه ضمن بيان تفاوت هاي جنگ سخت و جنگ نرم، دفاع هشت ساله دهه شصت را نمونه جنگ سخت دانست و افزود: در اين زمان امکانات ما محدود و مشخص  بود و ما توانستيم در اين جنگ با امکانات کم پيروز و سربلند بيرون آييم و در حاليکه در جنگ نرم فعلي امکانات ما فراوان است و در صدر همه و از جمله ابزاري که ما داريم و منحصر به فرد در تمام جغرافياي دنيا و تاريخ بشريت است وجود قرآن و عترت است که اگر اين دو باهم و در کنار هم باشند منشاء هدايت بشريتند و اين از ابزار تئوري ماست چنانچه صحنه کربلا و عاشورا نماد بارز و صحنه عملي است که بايد به آن واقف بود.

وي، تصريح کرد: واقعه نيم روزه عصر عاشورا نمايش دهنده تمام واقعيات و سرانجام انسانهاست که هم مي توانستند به مراتب والاي انساني برسند و هم کالانعام بل هم اضل باشند و اين واقعيت در عاشورا بصورت عملي به وقوع پيوست و کساني مثل حر خود را به مراتب عاليه رسانيده و اين الگوي عملي براي تمام بشريت است که هيچگاه نبايد نااميد شد و در هر زمان اميد به برگشت داشت و توبه کرد.

جعفري، گفت: همچنين اصحاب دشمن در اين جنگ و در وقايعي چون تير زدن حرمله به گلوي حضرت علي اصغر و صحنه خرابات شام از حيوان پست تر بودن دشمن را نشان داد؛ لذا در هر لحظه ما بايد آن صحنه ها را به ياد آوريم و در مسير درست حرکت کنيم تا از جنگ نرم و ابزار دشمن در امان باشيم.

وي، در ادامه به مبحث فتنه پرداخت و افزود:‌در فتنه دو عنصر فتنه گر و فتنه پذير وجود دارد که در فتنه 88 هم مشخص شد که اکثريت قاطبه افراد کساني بودند که فريب خوردند و ما بايد بر روي چنين افرادي کار کنيم و آنها را از به گيرافتادن در فتنه ها کمک کنيم و لايه سپري در برابر ابزار دشمن و علي الخصوص ماهواره درست کنيم و حلقه اول اين سپر از درون خودمان و خودسازي است و سپس خانواده و محله و شهر و جامعه و در نهايت دنيا است که با آمدن حکومت عدل امام زمان عليه السلام به وقوع خواهد پيوست.

اين کارشناس ارشد سياسي در ادامه لازمه سرباز بودن امام زمان را خودسازي دانست و گفت: بايد تهذيب نفس را در خود نهادينه کرد و توجه کافي به اقامه نماز از مهم ترين راههاي خودسازي به شمار مي رود؛ چرا که "ان الصلوه تنها عن الفحشاء و المنکر".

وي ادامه داد: نمازي که بخواهد در جامعه تاثيرگزار باشد نماز فرادا نيست بلکه نماز جماعت است و بايد به فرموده امام راحلمان سنگرها را که همان مساجد هستند حفظ نمود.

جعفري، در ادامه ضمن ارئه آمار و ارقام ماهواره و شبکه هاي ماهواره اي به مقوله دجالواره اشاره کرد و گفت: از اينکه اين رسانه با هزينه گزاف آماده مي شود ولي در کشور ما به راحتي و با هزينه بسيار کم در اختيار ما قرار مي گيرد بايد هوشيار باشيم و در جستجوي پاسخ به اين سؤال باشيم که چرا هزينه سرسام آور ساخت و هزينه بسيار نازل ارائه محصولات ماهواره اي با هم تناسب ندارد؟!.

انتهاي پيام /
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html